Rolniczki z dolnośląskiego przez trzy dni podpatrywały w podlaskim tamtejsze tradycje zielarskie i przetwórstwo ziół.
Działo się to w ramach szkolenia "Zioła-produkcja, marketing, aktywizacja kobiet", które równolegle odbywało się także w w dolnośląskim.
Jego uczestniczki zdobyły praktyczną wiedzę na temat tradycji zielarskich i przetwórstwa ziół, a także możliwości w zakresie uprawy i wykorzystania ziół w kosmetyce i kuchni, między innymi:
1. Sposobów łączenia ziół i wydobywanie nowych smaków, czyli które rośliny warto spożywać i dlaczego są tak ważne w naszej diecie.
2. Wykorzystania pozyskanych surowców do produkcji kosmetyków naturalnych (w jakich kosmetykach można wykorzystać zioła i w jakiej postaci) zaś w części praktycznej – podstawowych zasad tworzenia kosmetyków i ich przygotowania na bazie gotowych receptur.
2. Wykorzystania pozyskanych surowców do produkcji kosmetyków naturalnych (w jakich kosmetykach można wykorzystać zioła i w jakiej postaci) zaś w części praktycznej – podstawowych zasad tworzenia kosmetyków i ich przygotowania na bazie gotowych receptur.
Uzupełnieniem każdego szkolenia i wyjazdu studyjnego były zajęcia z marketingu internetowego i promocji w mediach społecznościowych. Zajęcia pokazywały znaczenie widoczności marki i produktu, roli opakowania oraz budowania rozpoznawalności na rynku.
Uczestniczki uczyły się jak wykorzystywać media społecznościowe jako narzędzie promocji oraz jak pracować z aplikacjami mobilnymi.
Działania te miały zainspirować mieszkanki dolnośląskiej wsi do wdrażania nowych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie produkcji, usług i promocji, co w dłuższej perspektywie może przyczynić się do rozwoju lokalnej przedsiębiorczości oraz wzrostu atrakcyjności i konkurencyjności regionu.
Fot. Karolina Gabryś, DODR
źródło: http://www.dodr.pl.
źródło: http://www.dodr.pl.



Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez