Poniedziałek, 24 listopada 2025

Zioła, marketing i kobiety

2025-11-23 19:58:10 (ost. akt: 2025-11-23 20:15:07)

Podziel się:

Rolniczki z dolnośląskiego przez trzy dni podpatrywały w podlaskim tamtejsze tradycje zielarskie i przetwórstwo ziół.



Działo się to w ramach szkolenia "Zioła-produkcja, marketing, aktywizacja kobiet", które równolegle odbywało się także w w dolnośląskim.

Jego uczestniczki zdobyły praktyczną wiedzę na temat tradycji zielarskich i przetwórstwa ziół, a także możliwości w zakresie uprawy i wykorzystania ziół w kosmetyce i kuchni, między innymi:

1. Sposobów łączenia ziół i wydobywanie nowych smaków, czyli które rośliny warto spożywać i dlaczego są tak ważne w naszej diecie.
2. Wykorzystania pozyskanych surowców do produkcji kosmetyków naturalnych (w jakich kosmetykach można wykorzystać zioła i w jakiej postaci) zaś w części praktycznej – podstawowych zasad tworzenia kosmetyków i ich przygotowania na bazie gotowych receptur.

Uzupełnieniem każdego szkolenia i wyjazdu studyjnego były zajęcia z marketingu internetowego i promocji w mediach społecznościowych. Zajęcia pokazywały znaczenie widoczności marki i produktu, roli opakowania oraz budowania rozpoznawalności na rynku.

Uczestniczki uczyły się jak wykorzystywać media społecznościowe jako narzędzie promocji oraz jak pracować z aplikacjami mobilnymi.


Działania te miały zainspirować mieszkanki dolnośląskiej wsi do wdrażania nowych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie produkcji, usług i promocji, co w dłuższej perspektywie może przyczynić się do rozwoju lokalnej przedsiębiorczości oraz wzrostu atrakcyjności i konkurencyjności regionu.

Fot. Karolina Gabryś, DODR
źródło: http://www.dodr.pl.




Polub nas na Facebooku:

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB