Świeże, zdrowe i pochodzące „z bliska”. Sieć Kaufland rozwija współpracę z lokalnymi producentami w ramach projektu „Uprawy kontraktowe”, realizując tym samym swoją strategię wspierania polskich dostawców.
Od czwartku, 16 października br., w całej Polsce dostępne w ofercie Kaufland będą ziemniaki i cebula od lokalnych rolników z Wielkopolski.
Bliskość i autentyczność, czyli wartości, które widać na półce. W każdym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajdą dziś minimum 250 produktów regionalnych, a w większych marketach nawet ponad 500. Pochodzą one bezpośrednio od lokalnych dostawców
z całego kraju, są to przede wszystkim rodzinne gospodarstwa i niewielkie przetwórnie.
Firma współpracuje obecnie z ponad 1 100 polskimi dostawcami, z czego znaczną część stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa rodzinne. W ofercie sieci znajduje się ponad 4 000 produktów regionalnych, a ich liczba rośnie z roku na rok.
z całego kraju, są to przede wszystkim rodzinne gospodarstwa i niewielkie przetwórnie.
Firma współpracuje obecnie z ponad 1 100 polskimi dostawcami, z czego znaczną część stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa rodzinne. W ofercie sieci znajduje się ponad 4 000 produktów regionalnych, a ich liczba rośnie z roku na rok.
Współpracujący z Kauflandem producenci, tacy jak rodzinna firma Nowakowscy z Wielkopolski, dostarczają ziemniaki i cebulę pod marką własną K-Stąd Takie Dobre!.
– Dla nas współpraca z Kaufland to nie tylko stabilny odbiór plonów, ale też poczucie, że nasza praca naprawdę trafia do ludzi. Cieszy nas, że możemy z dumą powiedzieć, że nasze warzywa są stąd, z Wielkopolski – mówi Łukasz Nowakowski, prezes zarządu Grupy Producentów Warzyw Nowakowscy.
Kaufland rozwija współpracę z polskimi dostawcami nie tylko poprzez kontraktowe uprawy, ale też w ramach marki własnej K-Stąd Takie Dobre!, która promuje polskie smaki i tradycje kulinarne.
– Nasza filozofia jest prosta – to, co dobre, jest blisko. Wspierając lokalnych producentów, wspieramy całe społeczności i budujemy trwałe relacje, które przekładają się na jakość i zaufanie klientów – mówi Wojciech Szczepanowski, Dyrektor Pionu Zakupu Owoce Warzywa w Kaufland Polska.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez