Przedsiębiorcy z Warmii i Mazur wzięli udział w misji gospodarczej do Republiki Korei, której głównym wydarzeniem były targi Food Week Korea 2025 w Seulu. To jedno z największych wydarzeń w branży spożywczej w Azji, w którym uczestniczyło ponad 1 000 wystawców z 35 krajów, a liczba odwiedzających przekroczyła 60 tysięcy osób.
149 rozmów biznesowych i konkretne perspektywy
Podczas targów, przedsiębiorcy z Warmii i Mazur przeprowadzili 149 rozmów biznesowych, w tym 13 spotkań z importerami zainteresowanymi produktami z tego regionu. Dyskutowano m.in. o możliwościach wprowadzenia polskich produktów na rynek koreański oraz o współpracy w zakresie dystrybucji i logistyki. Każda z firm uczestniczących w misji wskazała przynajmniej jednego potencjalnego partnera, z którym planuje kontynuować rozmowy podczas wizyty studyjnej w regionie.
Stoisko przyciągające uwagę
Regionalne stoisko Warmii i Mazur cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. W trakcie dnia degustacji produkty spożywcze z Warmii i Mazur zyskały bardzo pozytywny odbiór, a liczba odwiedzających wyniosła kilkaset osób. Trzy przedsiębiorstwa udzieliły wywiadów dla koreańskiej telewizji, promując polską ofertę w kontekście rosnącego popytu na żywność naturalną i wysokiej jakości.
Spotkanie z KOIMA – inwestycja w relacje
W trakcie pobytu w Seulu przedstawiciele delegacji spotkali się z Korea Importers Association (KOIMA), organizacją zrzeszającą importerów, dystrybutorów i hurtowników, działającą pod auspicjami Ministerstwa Handlu, Przemysłu i Energii Republiki Korei. Spotkanie miało charakter roboczy, podczas którego omawiano wymianę doświadczeń oraz potencjalną współpracę w przyszłości. Strona koreańska wyraziła zainteresowanie regionem Warmii i Mazur, otwierając przestrzeń do dalszego kontaktu.
Warmia i Mazury – region otwarty na świat
Udział w targach Food Week Korea 2025 potwierdził, że przedsiębiorcy z Warmii i Mazur potrafią skutecznie konkurować na wymagających rynkach zagranicznych. Misja miała wymiar nie tylko promocyjny, ale również relacyjny, pozwalając na zbudowanie mostów między polskimi a koreańskimi partnerami biznesowymi. To krok ku dalszej współpracy i budowaniu rozpoznawalności Warmii i Mazur na międzynarodowych rynkach.



Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez