Wtorek, 12 grudnia 2017

Cedrob Pasze podsumował ostatnie miesiące i … świętował wraz z klientami

2017-11-28 10:00:17 (ost. akt: 2017-11-28 09:53:56)
Na spotkanie przygotowane przez Cedrob Pasze przyjechało w sumie blisko 150 osób

Na spotkanie przygotowane przez Cedrob Pasze przyjechało w sumie blisko 150 osób

Autor zdjęcia: Cedrob Pasze

Podziel się:

Cedrob Pasze, marka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Cedrob i jeden z głównych graczy na rynku sprzedaży pasz podsumował ostatnie miesiące swojej działalności. Z tej okazji zorganizował specjalistyczną konferencję dla hodowców drobiu z terenu Podlasia a tuż po niej całonocny bankiet urozmaicony artystycznymi niespodziankami. Impreza miała miejsce 19 października w niezwykle klimatycznym miejscu, w hotelu Lipowy Most Golf Park niedaleko Supraśla.

Na spotkanie przygotowane przez Cedrob Pasze przyjechało w sumie blisko 150 osób — obecnych klientów, jak i tych, którzy chcieli zapoznać się z nową ofertą tej, liczącej się na rynku, marki.

Event rozpoczął uroczysty obiad, po czym nastąpiła część konferencyjna. Jako pierwszy głos zabrał Mirosław Bodek, dyrektor Cedrob Pasze, który przedstawił historię marki, jej strukturę i opowiedział o planach rozwoju. W tajniki rynku drobiu w Polsce i Europie wprowadził z kolei Czesław Szlagowski, dyrektor regionalny firmy.

70 procent to hodowcy brojlera


Znaczenie i udział asortymentu Cedrob Pasze w krajowym rynku sprzedaży pasz — to kolejny temat, który pojawił się tego popołudnia. Jak podkreślił kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń, od 2008 roku udział produktów, oferowanych przez firmę na polskim rynku paszowym zwiększył się 3-krotnie. Dziś dzienna produkcja to ponad 2500 ton.



Największe grono odbiorców pasz sygnowanych marką Cedrob to wciąż hodowcy brojlera — stanowią aż 70 procent. Na kolejnych pozycjach klasyfikują się hodowcy nioski reprodukcyjnej, trzody chlewnej, nioski towarowej, indyka i gęsi.

Wiedza i doświadczenie


Kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń przypomniał, że Cedrob Pasze to nie tylko znane motto: „Wiedza i doświadczenie”, ale przede wszystkim stawianie na jakość pasz, a tę gwarantują, m.in. zaawansowane technologie i nowoczesne programy żywieniowe sprawdzone przez miliony kur i brojlerów. Ogromne znaczenie ma także uczciwe podejście do klienta.

Organizatorzy starali się w jak najwyższym stopniu odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe swoich gości, dlatego do udziału w konferencji zaprosili: Krzysztofa Malinowskiego, przedstawiciela firmy Elanco, działającej w obszarze ochrony zdrowia zwierząt, który podjął temat profilaktyki i sposobów zwalczania kokcydiozy; lekarza weterynarii Tomasza Cieślaka z Animal Pharma, który z kolei opowiedział o przyczynach, skutkach i zapobieganiu biegunkom u drobiu a także producenta silosów zbożowych i paszowych, firmę „Michał”.
asw

Artykuł ukazał się w miesięczniku "Rolnicze ABC" nr 11 (326) listopad 2017

Polub nas na Facebooku:

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB