Cedrob Pasze, marka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Cedrob i jeden z głównych graczy na rynku sprzedaży pasz podsumował ostatnie miesiące swojej działalności. Z tej okazji zorganizował specjalistyczną konferencję dla hodowców drobiu z terenu Podlasia a tuż po niej całonocny bankiet urozmaicony artystycznymi niespodziankami. Impreza miała miejsce 19 października w niezwykle klimatycznym miejscu, w hotelu Lipowy Most Golf Park niedaleko Supraśla.
Event rozpoczął uroczysty obiad, po czym nastąpiła część konferencyjna. Jako pierwszy głos zabrał Mirosław Bodek, dyrektor Cedrob Pasze, który przedstawił historię marki, jej strukturę i opowiedział o planach rozwoju. W tajniki rynku drobiu w Polsce i Europie wprowadził z kolei Czesław Szlagowski, dyrektor regionalny firmy.
70 procent to hodowcy brojlera
Znaczenie i udział asortymentu Cedrob Pasze w krajowym rynku sprzedaży pasz — to kolejny temat, który pojawił się tego popołudnia. Jak podkreślił kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń, od 2008 roku udział produktów, oferowanych przez firmę na polskim rynku paszowym zwiększył się 3-krotnie. Dziś dzienna produkcja to ponad 2500 ton.
Największe grono odbiorców pasz sygnowanych marką Cedrob to wciąż hodowcy brojlera — stanowią aż 70 procent. Na kolejnych pozycjach klasyfikują się hodowcy nioski reprodukcyjnej, trzody chlewnej, nioski towarowej, indyka i gęsi.
Wiedza i doświadczenie
Kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń przypomniał, że Cedrob Pasze to nie tylko znane motto: „Wiedza i doświadczenie”, ale przede wszystkim stawianie na jakość pasz, a tę gwarantują, m.in. zaawansowane technologie i nowoczesne programy żywieniowe sprawdzone przez miliony kur i brojlerów. Ogromne znaczenie ma także uczciwe podejście do klienta.
Organizatorzy starali się w jak najwyższym stopniu odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe swoich gości, dlatego do udziału w konferencji zaprosili: Krzysztofa Malinowskiego, przedstawiciela firmy Elanco, działającej w obszarze ochrony zdrowia zwierząt, który podjął temat profilaktyki i sposobów zwalczania kokcydiozy; lekarza weterynarii Tomasza Cieślaka z Animal Pharma, który z kolei opowiedział o przyczynach, skutkach i zapobieganiu biegunkom u drobiu a także producenta silosów zbożowych i paszowych, firmę „Michał”.
asw
Artykuł ukazał się w miesięczniku "Rolnicze ABC" nr 11 (326) listopad 2017
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez