Cedrob Pasze, marka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Cedrob i jeden z głównych graczy na rynku sprzedaży pasz podsumował ostatnie miesiące swojej działalności. Z tej okazji zorganizował specjalistyczną konferencję dla hodowców drobiu z terenu Podlasia a tuż po niej całonocny bankiet urozmaicony artystycznymi niespodziankami. Impreza miała miejsce 19 października w niezwykle klimatycznym miejscu, w hotelu Lipowy Most Golf Park niedaleko Supraśla.
70 procent to hodowcy brojlera
Znaczenie i udział asortymentu Cedrob Pasze w krajowym rynku sprzedaży pasz — to kolejny temat, który pojawił się tego popołudnia. Jak podkreślił kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń, od 2008 roku udział produktów, oferowanych przez firmę na polskim rynku paszowym zwiększył się 3-krotnie. Dziś dzienna produkcja to ponad 2500 ton.
Wiedza i doświadczenie
Kierownik ds. sprzedaży pasz Jacek Szerszeń przypomniał, że Cedrob Pasze to nie tylko znane motto: „Wiedza i doświadczenie”, ale przede wszystkim stawianie na jakość pasz, a tę gwarantują, m.in. zaawansowane technologie i nowoczesne programy żywieniowe sprawdzone przez miliony kur i brojlerów. Ogromne znaczenie ma także uczciwe podejście do klienta.
asw
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez